З початку 2020 року органами податкової служби Донецької області надано майже 65 тис. адміністративних послуг представникам бізнесу та громадянам.

У квітні надійшло понад 4,4 тис. звернень щодо надання адміністративних послуг, з них майже 45% – в електронній формі засобами електронного зв’язку. Значне зростання відсотка електронних звернень у порівнянні з відповідними показниками попередніх місяців свідчить про те, що суб’єкти звернень дотрималися порад ГУ ДПС щодо зменшення відвідувань центрів обслуговування платників (далі – ЦОП) в умовах карантину. За минулий місяць податковою службою Донеччини надано майже 4,0 тис. адміністративних послуг.

Найбільшою за кількістю звернень адміністративною послугою у квітні п.р. виявилась довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Всього видано 789 таких

довідок, з них в електронному вигляді – 656, або 83 відсотка.

Водночас, не втрачають свою популярність серед суб’єктів звернень такі  адміністративні послуги, як реєстрація книг обліку розрахункових операцій (545), видача карток платника податків про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (457), реєстрація платника єдиного податку (351), надання  витягу з реєстру платників єдиного податку (321) та інші.

Нагадуємо, що у зв’язку з продовженням карантинних заходів в Україні робота ЦОП продовжує здійснюватися з певними обмеженнями. В той же час багато адмінпослуг можна отримати дистанційно, за допомогою Електронного кабінету, не наражаючи себе та своїх рідних на небезпеку.